Julen i år!

I år ble det en jul uten for mye forberedelser. Jeg er egentlig veldig gira rundt juletider, og elsker å pynte og bake, men i år var det viktigere å prioritere tid med baby og mann. Men litt pynt ble det. Og jeg rakk å lage Lussekatter, så det var nok. Jeg skulle gjerne ha postet dette innlegget da det var mer aktuelt, men det var det heller ikke tid til 🙂 Her er noen bilder fra årets julepynt og bakst. Fikk denne nydelige buketten av mann på bursdagen min, og juleroser av kusinen min som var på besøk. Mine absolutte favorittblomst til jul!

Kjøkkenhåndkledet er fra Bloomingville på http://www.ting.no

Vasen er fra Kahler og telysene fra Wik og Walsøe.

Leave a Reply

