Høst!

Høsten er nydelig. Fargene er utrolige, og jeg liker det like mye hvert år. Jeg tror høsten må være min favorittårstid. Jeg har hatt en hel del ting å gjøre, alt fra å bli tante på nytt (!), feiret samboerens 30 års fest, byttet jobb, og plutselig er det november og snart jul! Kjøpte denne nydelige høstbuketten i min favoritt blomsterbutikk: Markedsplassen blomster i bogstadveien. Der finner jeg alltid noe fint.

2015-10-10 10.21.49

Vasen er en Ommagio vase fra http://www.kahlerdesign.com Den passer så bra til det meste. Dette er både høst, sommer og påskevase! Telyset er fra Tom Dixon http://www.tomdixon.net

2015-10-10 10.20.36

Leave a Reply

