God morgen!

Mandag morgen og en kaffekopp.

Royal CopenhagenJeg har alltid vært glad i mandager. Forhåpentligvis er man utvilt etter helgen og det er en ny start med nye muligheter. Man vet aldri egentlig hvordan uken blir. Det beste jeg vet er å stå opp tidlig å ha god tid til å nyte en kopp kaffe. En av mine favorittkopper er denne fra Royal Copenhagen som min samboer J fikk i gave fra sin tidligere arbeidgiver.

Jeg har en stor kjærlighet til grønne planter, og denne er nyinnkjøpt etter en vårrensing. Ut med slappe, døde planter, gi næring og ny jord til de som er mulig å friske opp, og fjern tørre blader. Har plantene mine det godt, har jeg det godt. Ha en nydelig mandag.

2 thoughts on “God morgen!

Leave a Reply

