Minivaser!

For en herlig søndag!

En av de beste tingene jeg liker med våres nærområde er at rett utenfor døren har vi vakre Akerselven. Det er et av Oslos rekreasjonsområder og det er mye å oppdage. En av favorittstedene langs elven er helt klart Mathallen. I dag spiste vi på Luckybird! Veldig gjennomført og herlig sted! Plukket også blomster som ble med hjem og jeg er formøyd med å ha investert i en minivase tidligere i år. Passer perfekt til småblomster nå på sommeren!

Kahlervase

Vasen min er fra Kähler og jeg vil tipse om noen fler minivaser. Lyngbyvasen for eksempel har mange lekre småvaser. Her er bilde fra hjemmesiden til Lyngby. http://www.lyngbyporcelain.com

Lyngbyvasen

Klongvasen er et annet morsomt alternativ som passer perfekt til “småblomster” plukket på sommeren. Her er bilde fra http://www.klong.seKlongEt annet alternativ er Skultunas messinglysestaker. Jeg er litt skeptisk til at disse kan brukes til blomster, mulig de bare har laget dette bildet til styling. De er uansett veeeeeldig lekre. Med eller uten blomster. Ha en fortsatt fin søndag!

Skultuna

Leave a Reply

