Sommer!

Solen skinner og balkongdøren står åpen, det er en vakker dag!

Det er i tillegg en herlig følelse å legge ut første innlegget på bloggen. Jeg blogger fra drømmeleiligheten som jeg og min samboer overtok for ganske nøyaktig et år siden. Jeg skal fortelle mer om leiligheten, men nå er det tid for å sole seg og nyte været. Deler et bilde av en av mine favorittblomster tulipaner i min Omaggio Kähler vase i gul. I bakgrunnen står Bylassen sølvlysetake som også er en av mine yndlingsinredningsdetaljer. Ha en flott dag! Følg gjerne min instagram @hattefabrikken

Omaggio Kähler

Leave a Reply

